SEZON CZAS ZACZĄĆ...

Sprzęt naostrzony, obiektywy wyczyszczone, pomysły przez zimę zgromadzone. Zaczynam więc z radością ten kolejny sezon. Co przyniesie? Znając życie będzie się działo :) 
 
To musi się udać, tak jak udało się w ostatnim sezonie.
Poniżej parę zdjęć, których nie zdążyłem opublikować.
Szaleństwo, radość, romantyczność, zamyślenie, cisza, spokój.
Wszystko to, co kryje się w miłości.


 Przeglądając zdjęcia wpadłem na pomysł aby zrobić konkurs fotograficzny pt.
"Uwiecznij Mariusza z aparatem"

Nagroda  -  sesja plenerowa. 
Rozwiązanie konkursu w październiku.

Liczę na ciekawe zatrzymanie mnie w kadrze :)


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja w sprawie konkursu. Link do zdjęcia poniżej.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2112958296448&set=a.2112952216296.2111904.1020364603&type=3&theater

. pisze...

Zapomniałem dodać, że rodzina ta bliższa i daleka nie może brać udziału w konkursie. Jednak, nie znaczy, że zdjęcia wsyłać nie może :)
Tak więc dzięki Jecek :)

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy