"LUCKY MAN" Moje Grand Prix

Rozpiera mnie duma, to fakt. Cieszę się tym, że moja fotografia zdobyła Grand Prix jako zdjęcie miesiąca w czasopiśmie NATIONAL GEOGRAPHIC TRAVELER.
Moja myśl, że fotografuję to, czego opisać nie mogę, nabrała bardzo dużego znaczenia. 



Autor: MARIUSZ STACHOWIAK
Kiedy zadałem temu mężczyźnie siedzącemu pod jedną ze świątyń w Chiang Mai (Tajlandia) pytanie, czy mogę zrobić mu zdjęcie, powiedział: Nie. Na pytanie: dlaczego, odrzekł mi, że jest stary. Przytaknąłem, dodając jednak, że w jego oczach widzę szczęście i radość i dla mnie jest "LUCKY MAN". Chyba mu się to spodobało... Spust migawki nacisnąłem tylko raz.

Komentarz redakcji: Agnieszka Franus
Czy można komuś skraść duszę, robiąc mu zdjęcie? Niektórzy wierzą, że tak, i nie pozwalają się fotografować. I coś w tym jest. Dobry portret, a ten jest świetny, mówi o nas więcej niż tysiąc słów, więc w pewnym sensie obnaża naszą duszę.

http://www.national-geographic.pl/traveler/

8 komentarzy:

Kasia pisze...

Gratuluję! :))) Pękam razem z tobą!

Author pisze...

Myślę, że ten portret wart jest każdej nagrody...

aneta garbowska pisze...

gratuluję wyróżnienia! Zasłużone :)

Ania i Marcin pisze...

Brawo, brawo, brawo :) My również jesteśmy z Ciebie dumni :)

Anonimowy pisze...

Zaciekawiłeś mnie tym o czym piszesz. Może zainteresujesz się moim blogiem.

. pisze...

z miłą chęcią :)

Lecznica dla Zwierząt Warszawa pisze...

To jeden z lepszych blogów na blogspocie.

Akcesoria dla dzieci pisze...

Nie mogę przestać o tym myśleć

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy