KOSA, TODD & PHILIP ....waiting

Tytuł mówi sam za siebie a jednocześnie daje informację, że to nie ja będę tym szczęściarzem. Może i kiedyś przyjdzie czas na mnie.
Kosa i Todd wrócili do mnie po sesji ślubnej. Podziwiam Kosę za poświęcenie, bo sesja trochę pochłonęła czasu i energii....dobrze, że były ananasy. Szczegóły niebawem.

I tak to "niebawem" nastało. Myślę, że udało nam się zrobić fajny projekt a to wszystko przy dobrej zabawie. Standardowo jak to już u mnie jest, pokazuję kilka fotografii oraz prezentację z większą ilością zdjęć.
Kosa i Todd, dzięki, że mogłem robić Wam zdjęcia, kiedy byliście "2" teraz "2+1" :)
Czekam na Was z Philipem na rękach.







A teraz zapraszam do prezentacji...

                    

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Mario, Mariuszu, genialna sesja! "Kadrowane uczuciami" nabrało nowego formatu i znaczenia przy tych zdjęciach. A swoja drogą, to byłby fantastyczny prezent na przykład na 18 urodziny Filipa :)

. pisze...

Dziękuję, dziękuję. Zastanawiałem się, kiedy Philip to otrzyma i doceni? :)
PS. Dziękuję za wpis

Anonimowy pisze...

PS.: A to ze wstążką na jej brzuchu jest absolutnie fantastyczne... :)

Anonimowy pisze...

Boskie:) My jeszcze nie planujemy , ale na pewno się do Ciebie zgłosimy:)Mam nadzieję ,że będzie równie fajnie i z przygodami jak na sesji ślubnej(byle bez dzikiego lisa) pozdrawiamy Justyna i Krzysiek

Ania i Marcin pisze...

Właśnie obejrzałam zdjęcia i prezentację i jestem pod wrażeniem...:)śliczne zdjęcia, super prezentacja.Pełna profeska:)
Pozdrawiamy Ania i Marcin:)

Ania i Marcin pisze...

Właśnie obejrzałam zdjęcia i prezentację i jestem pod wrażeniem...:)śliczne zdjęcia, super prezentacja- pełny profesjonalizm:)
Pozdrawiamy Ania i Marcin:

Magdalena pisze...

Patrząc na was uśmiech od razu pojawia się na mojej twarzy!!! Rewelacja!!!! Mariusz jestem pewna że Filip będzie zadowolony!!!

Anonimowy pisze...

Wzruszyłam się... Żałuję, że już jesteś gwiazdą i pewno mnie nie stac na Ciebie. Pozdrawiam i powodzenia - Kaśka z d. Drozd

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy